لبخندچشم تو

 

تنها دلیل من، که  خدا هست

                         این جهان

                                 زیباست،

وین حیات عزیز و گرانبهاست :

                         لبخند چشم توست!

 هر چند با تبسم شیرینت،

                          آنچنان

                              از خویش می روم،

                                                  که نمی بینمش درست!

لبخند چشم تو

               در چشم من ، وجود خدا را

                                     آواز می دهد

در جسم من، تمامی روح حیات را

                               پرواز می دهد

                                          جان مرا که دوریت از من گرفته است

         

                      شیرین و خوش ،دوباره به من باز می دهد

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:24 ب.ظ

بسیار خوب و عالی است اما وقتی آدم فکر میکنه ماه صفر است و ایام اسیری زینب دیگه تبریک نمیگه بلکه دشمنان اهل بیت را لعن میکنه .موفق باشید.در پناه حق. یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد